Zastrzyk dla General Magic

ATT, Sony, Motorola, Philips i Matsushita Electric postanowiły zainwestować poważne kapitały w General Magic -przedsięwzięcie zapoczątkowane przez Apple'a. Jego celem jest zbudowanie technologiczne i koncepcyjnie nowych produktów, określanych mianem osobistych inteligentnych komunikatorów (Personal Inteligent Comunicators).

ATT, Sony, Motorola, Philips i Matsushita Electric postanowiły zainwestować poważne kapitały w General Magic -przedsięwzięcie zapoczątkowane przez Apple'a. Jego celem jest zbudowanie technologiczne i koncepcyjnie nowych produktów, określanych mianem osobistych inteligentnych komunikatorów (Personal Inteligent Comunicators).

Ma to być bardziej telefon, niż komputer nowej generacji; poręczny i łatwy w użyciu, łączący funkcje pagera, faksu, telefonu komórkowego, notatnika i kalendarza z rozkładem zajęć. Ma zapewniać dostęp do tysięcy baz danych, od takich które zawierają dane, o menu w restauracjach do informacji finansowych. Te urządzenia powinny pracować z ekranami dotykowymi i rozpoznawać pismo ręczne. Na potrzeby projektu tworzone jest specjalne oprogramowanie komunikacyjne (Telescript) i język komend (Magic Cap). Spełnienie planów rozwoju zależy od tempa rozwoju łączności komórkowej i poszerzenia oferty ogólnie dostępnych usług telekomunikacyjnych.

Realizacja tego przedsięwzięcia jest obliczana na co najmniej kilkanaście lat, ale pierwsze produkty (np. Newton Apple'a), mają się pojawić już w najbliższym czasie.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200