Za dwa tygodnie odbędzie się V Kongres itSMF Polska

W dniach 12-13 września br. w Warszawie odbędzie się organizowany przez Computerworld i itSMF Polska V Kongres itSMF Polska. Tegoroczne spotkanie będzie się koncentrowało wokół tematów: nowości w zakresie narzędzi wspierających procesy ITSM, silniejszej integracji IT z biznesem i wykorzystania w zarządzaniu usługami koncepcji Lean, Six Sigma, Kanban.

W czasie tegorocznego Kongresu zostaną poruszone trzy główne zagadnienia. Pierwszy to nowości w zakresie narzędzi wspierających procesy ITSM. Drugim ważnym zagadnieniem jest silniejsze zintegrowanie IT z biznesem, zrozumienie nie tylko procesów i celów biznesu, ale wręcz zrozumienie jego Klientów i podjęcie wspólnych działań, aby osiągnąć satysfakcję klientów biznesu. Eksperci opowiedzą o procesie zarządzania relacjami z biznesem (ang. Business Relationship Management - BRM) i podzielą się własnymi doświadczeniami w tym zakresie. Trzecim wątkiem będzie wykorzystanie w zarządzaniu usługami koncepcji Lean, Six Sigma, Kanban itp., które sprawdziły się w dziedzinie produkcji. Po piętnastu latach promocji procesów i procedur formalizujących każdą czynność przyszedł bowiem czas na budowanie prostych i przejrzystych struktur oraz nadanie większego znaczenia ludziom i zasobom, tak aby można je było wykorzystywać jak najlepiej.

Na V Kongres itSMF Polska wystąpi m.in. członek zarządu itSMF Switzerland, który opowie w jaki narzędzia ITSM dostarczają wartość zarówno dla dostawcy usług, jak i jego klientów oraz o strategii wyboru i wdrożenia narzędzi ITSM pod kątem maksymalizacji tej wartości, zależnie od poziomu dojrzałości rynku oraz samego dostawcy usług IT. Wśród gości specjalnych jest też Christian Feldbech Nissen z firmy CFN People, który przedstawi sposób budowy strategii zarządzania i budowy usług, dzięki której organizacja może stać się prawdziwym, pełnowartościowym dostawcą usług IT. Prelegenci opowiedzą też o współdziałaniu narzędzi do monitorowania, odczytu konfiguracji i zdalnego zarządzania, optymalizacji wdrożenia narzędzia ITSM w oparciu o SaaS i techniki agile, zarządzaniu relacjami biznesowymi w międzynarodowej firmie świadczącej usługi wspólne.

Zobacz również:

  • Zoom szuka szans na dalszy rozwój. Chce zainteresować klientów korporacyjnych

Więcej informacji znajduje się na stronie konferencji.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200