Z wyobraźnią i wyczuciem

Samoobsługowo i całodobowo

Nowoczesne kanały dokonywania transakcji gotówkowych wrzutnia elektroniczna oraz opłatomat to rozwiązania pokrewne, ale powstałe z myślą o obsłudze różnych klientów.

Wrzutnia elektroniczna wprowadza usprawnienia dla klientów korporacyjnych banku w procesie deponowania wpłat gotówki w formie zamkniętej. Projekt polega na unowocześnieniu sieci skarbców nocnych w oddziałach banku, dzięki którym klienci korporacyjni mogą dokonywać wpłat zamkniętych o dowolnej porze dnia i nocy, przez cały tydzień. Nowe urządzenie umożliwia weryfikację pakietów gotówkowych w momencie dokonywania depozytu. Wdrożenie nowego modelu wrzutni elektronicznej umożliwia pełny zdalny monitoring urządzenia i ograniczenie kosztów obsługi tych urządzeń.

Bezkontaktowa innowacyjność

Technologia wypłaty zbliżeniowej została opracowana przez bank wspólnie z firmą NCR, we współpracy z organizacjami płatniczymi Visa oraz MasterCard. Dobra współpraca w tym gronie miała kluczowe znaczenie. Dzięki zastosowaniu technologii zbliżeniowej i uproszczonego scenariusza transakcji średni czas realizacji transakcji zbliżeniowej jest o 1/4 krótszy w porównaniu do transakcji standardowej. Znikają zagrożenia związane z mechanicznym uszkodzeniem tradycyjnego czytnika albo próbą nielegalnego zeskimowania (skopiowania) karty.

Wypłata zbliżeniowa w bankomatach ING oznacza dla klienta większy komfort i bezpieczeństwo.

Wszechkomunikacja bankowa

W kategorii innowacyjnych projektów telekomunikacyjnych, ING Bank Śląski przedstawił wdrożenie Enterprise 2.0 – Unified Communication System, zintegrowanych nowoczesnych kanałów komunikacji. System zunifikowanej komunikacji objął ponad 9000 użytkowników w ok. 500 lokalizacjach banku w Polsce. Nowy pracownik banku już pierwszego dnia pracy otrzymuje dostęp do wszystkich usług komunikacyjnych. System jest gotowy do obsługi dowolnych urządzeń, wg zasad BYOD, zapewniając bezpieczeństwo.

Projekt przyniósł oszczędności kosztów infrastruktury i licencji, a także oszczędności na podróżach służbowych, zastąpionych wideokonferencjami. Nastąpiła zdecydowana poprawa jakości wewnętrznej, korporacyjnej komunikacji.


TOP 200