Z palmtopem na stację

MCCnet, spółka zależna katowickiej Komy, opracowała system MCC Petro dedykowany dla branży paliwowej. Wspomaga on zarządzanie usługami serwisowymi.

System stworzony przez MCCnet pozwala usprawnić komunikację pomiędzy centralą firmy a przebywającymi w terenie pracownikami wyposażonymi w telefony komórkowe, urządzenia PDA czy notebooki. Kompleksowe rozwiązanie składa się z opracowanego przez MCCnet systemu IVR oraz modułów zapewniających obsługę zgłoszeń serwisowych, magazynu części oraz komunikacji z mobilnymi pracownikami. Serwisanci otrzymują zgłoszenia o awarii i inne informacje niezbęde do jej usunięcia wprost na ekrany urządzeń moblinych. Tą samą drogą potwierdzają przyjęcie zgłoszenia czy status jego realizacji.

Jedną z najbardziej istotnych korzyści z wdrożenia MCCPetro ma być wyeliminowanie papierowych dokumentów na rzecz elektronicznej wymiany danych, co zapewnia lepszą kontrolę realizowanych zadań. "Obecnie prowadzimy także prace nad zintegrowaniem naszego rozwiązania z systemem mapowym. Dyspozytor w centrali będzie wiedział np. który z pracowników znajduje się najbliżej lokalizacji w której zgłoszono awarię. W grę wchodzą usługi lokalizacyjne oferowane przez operatorów komórkowych" - mówi Jacek Zalewski, wiceprezes spółki MCCnet.

Zobacz również:

  • Projektowanie zorientowane na użytkownika - Polska powyżej europejskiej średniej

MCCnet ma już na koncie wdrożenia systemów obejmujących częściową funkcjonalność MCC Petro. Firma dostarczyła już m.in. system MCC Serwis dla Raab Karcher. Spółka prowadzi już także pierwszy projekt związany z wdrożeniem MCC Petro.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200