Xerox zbuduje w Polsce sieć sprzedaży nowoczesnych usług biznesowych

Zarząd firmy - widząc potencjał polskiego rynku na tle innych krajów regionu - zdecydował o rozbudowie centrów usług BPO w naszym kraju.

"Dzięki już działającej strukturze sprzedaży usług outsourcingu druku i IT, Xerox będzie mógł oferować nowe usługi dotychczasowym klientom oraz uruchomić praktykę pozyskiwania nowego biznesu na polskim rynku usług BPO" - mówią przedstawiciele Xerox Polska.

"Będąc już liderem outsourcingu druku, w ciągu kilku lat chcemy stać się również jednym z liderów polskiego rynku outsourcingu procesów biznesowych BPO" - przekonuje Marzena Tarkowska, prezes zarządu Xerox Polska. "Nowa oferta będzie kierowana do rodzimych firm, zlokalizowanych tutaj oddziałów światowych korporacji oraz jednostek administracji publicznej" - dodaje.

Xerox wszedł na ten rynek po połączeniu z firmą ACS. Firma ta ma już centrum usług w Łodzi, które znalazło się częścią struktur polskiego oddziału firmy. Xerox Polska chce zawalczyć o swój kawałek rynku usług BPO szacowanego - według badania MillwardBrown SMG/KRC przeprowadzonych na zlecenie Fundacji Instytut Outsourcingu - na 4 mld zł.

"Polska jest najsilniejszym ośrodkiem obsługi outsourcingowej w regionie. Xerox działa w Polsce już od 1994 roku. Znamy wewnętrzny rynek, widzimy w jakim kierunku się rozwija. Widzimy wzrastające zapotrzebowanie na usługi biznesowe. Już w tym momencie około 60% przychodów polskiego oddziału Xerox pochodzi właśnie z outsourcingu" - mówi Kinga Piecuch, członek zarządu Xerox Polska.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200