Xerox chce pomóc małym firmom w rozwoju e-biznesu

Xerox wprowadza program proponujący małym firmom pomoc w rozwoju e-biznesu oferując im własne witryny internetowe, konta e-mail, doradztwo strategiczne i serwisy informacyjne.

Xerox wprowadza projekt pomocy dla małych firm w rozwoju e-biznesu, na mocy którego zaoferuje im witryny internetowe, konta e-mail, doradztwo strategiczne i serwisy informacyjne. Zadaniem nowej inicjatywy jest ułatwienie małym firmom poruszanie się w nowych warunkach ekonomii internetowej i podwyższenie ich pozycji na rynku w stosunku do gigantów inwestujących w narzędzia marketingu on-line.

Pełna oferta Centrum Małych Firm ma zagwarantować przedsiębiorstwom wygodę uzyskania w jednym miejscu wszystkich niezbędnych w ich działalności rozwiązań. Będą to więc: bezpłatne konto e-mail, miejsce na strony www, internetowe narzędzia marketingowe, a także kompletne systemy i usługi zaplecza biurowego. Poza tym serwis ma zapewnić doradztwo oraz pomoc za pośrednictwem poczty elektronicznej, specjalne serwisy informacyjne dla sektora małych firm oraz produkty, materiały i oprogramowanie firma Xerox.

Xerox Polska

tel.: (22) 878 78 18

faks: (22) 878 78 01

e-mail: [email protected]

www.xerox.com.pl

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200