Wzrost przychodów Allied Telesyn w Europie

W roku 2001 przychody grupy Allied Telesyn na świecie wyniosły 610 mln USD. Obroty firmy na rynku europejskim wzrosły o 35% sięgając 135 mln USD. W Polsce sprzedaż firmy zwiększyła się o połowę.

W roku 2001 przychody grupy Allied Telesyn na świecie wyniosły 610 mln USD. Obroty firmy na rynku europejskim wzrosły o 35% sięgając 135 mln USD. Jak podają przedstawiciele Allied Telesyn w Polsce sprzedaż wzrosła o ponad 50%.

Rok 2002 przyniósł zmianę w strukturze organizacyjnej - Polska została włączona do regionu obejmującego Francję, Europę Środkową, Wschodnią i Południową. Centrala znajduje się w Mediolanie. Druga strefa obejmuje kraje skandynawskie, republiki nadbałtyckie, kraje Beneluksu, Niemcy i Wielką Brytanię. Portugalia i Hiszpania znalazły się natomiast w strefie z krajami Ameryki Łacińskiej. W 2001 roku w Europie powstały biura firmy w Ankarze, w Moskwie a także w Warszawie (1 stycznia 2001 r.). W tym roku planowane jest otwarcie biur w Bukareszcie, Belgradzie, Padwie i w Atenach.

Zobacz również:

"Zamierzamy nawiązać konkurencję na rynku telekomunikacyjnym i ISP z firmami Cisco, 3Com i Nortel. Dotąd nasz udział na tym rynku był raczej znikomy" - mówi Robert Kogut, nowy szef firmy w Polsce. Największe nadzieje na wzrost sprzedaży produktów, Allied Telesyn wiążę właśnie z rozszerzaniem oferty dla usługodawców ISP oraz operatorów telekomunikacyjnych.