Wspomaganie firmy w pudełku
-
- Juliusz Kornaszewski,
- 02.01.2002, godz. 14:20
Na rynek trafiła właśnie nowa aplikacja ekonomiczno-księgowa XOR Connect 1.0 stworzona jako system wspomagania zarządzania przedsiębiorstwami średniej wielkości.
Na rynek trafiła właśnie nowa aplikacja ekonomiczno-księgowa XOR Connect 1.0 stworzona jako system wspomagania zarządzania przedsiębiorstwami średniej wielkości.
XOR Connect oparty został na platformie bazodanowej MS SQL Server w oparciu o takie technologie internetowe jak XML, EDI oraz platforma Microsoft.NET.
W XOR Connect zastosowano również specyficzne rozwiązania w dziedzinie interfejsu użytkownika. Producent twierdzi, że poruszanie się w obrębie jednego zintegrowanego systemu z rozbudowanymi funkcjami będzie wyjątkowo łatwe i sprawne.
Prohram docelowo będzie obsługiwał następujące sfery biznesu w przedsiębiorstwie: finanse i księgowość, gospodarka magazynowa z rozbudowaną logistyką, fakturowanie (zlecenia i zamówienia), majątek trwały, elementy produkcji, time management, e-commerce, wielowymiarowe analizy oraz CRM.
XOR Connect jest systemem wielowalutowym. Obsługuje firmy wielooddziałowe i korporacje. Dodatkowo aplikacja posiada możliwość zdalnej pracy w systemie przy użyciu przeglądarki internetowej.
XOR POLSKA Sp. z o.o.
ul. Świerkowa 46
83-010 Straszyn – Gdańsk
tel/fax (0 58) 683 40 40
mailto:[email protected]