Wsparcie ERP w Spedycji Międzynarodowej

Firma Terramar Spedycja Międzynarodowa, zajmująca się kompleksową obsługą spedycyjną i logistyczną ładunków w transporcie morskim, lądowym oraz lotniczym, podpisała umowę z Asseco Business Solutions na utrzymanie wdrożonych rozwiązań klasy ERP, które wspierają spółkę w zakresie finansów i księgowości, środków trwałych oraz logistyki i sprzedaży. W ramach umowy Asseco zajmie się utrzymaniem aplikacji, w tym m.in. aktualizacją systemów, bieżącym wsparciem specjalistów w rozwiązywaniu problemów oraz udoskonalaniu rozwiązań IT. Umowa pozwoliła też firmie Terramar na dostęp do systemu zgłoszeń przez portal internetowy, tzw. HelpDesk Asseco Business Solutions, dedykowany dla użytkowników systemów IT, który udostępnia całą historią zgłoszeń, ich stan realizacji, opis problemów itp.

Zobacz również:

  • Trendy i wyzwania dla przedsiębiorców w 2024 roku – ekspercka analiza Comarch
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200