Wrocławskie telecentrum

Avaya Poland zainstaluje dla Central Europe BPO we Wrocławiu jedno z najnowocześniejszych centrów obsługi klienta. Centrum to będzie obsługiwało klientów z Polski, Niemiec, Wlk. Brytanii i USA.

Avaya Poland zainstaluje dla Central Europe BPO we Wrocławiu jedno z najnowocześniejszych centrów obsługi klienta. Centrum to będzie obsługiwało klientów z Polski, Niemiec, Wlk. Brytanii i USA.

Istotnym elementem systemu będzie możliwość pracy części konsultantów w domu, z dostępem do wszystkich funkcji, jakie zapewniają agenci w ośrodku kontaktowym.

Rdzeniem systemu jest rozwiązanie Avaya Call Management System, platforma Operational Analyst i aplikacja CRM/CCQ z serwerem komunikacyjnym Avaya S8700 i Avaya G650 Media Gateway.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200