Wolontariusz mile widziany

Jeśli chcesz zrobić dobre wrażenie na przyszłym pracodawcy zacznij pracować charytatywnie, a potem umieść to w swoim CV- radzą konsultanci agencji rekrutacyjnych.

Potwierdzają to wyniki przeprowadzonych w Wielkiej Brytanii badań. Ankietowani pracodawcy przyznali, że imponują im osoby, które skłonne są poświęcać swój czas dla innych, nie oczekując w zamian gratyfikacji finansowej.

Kandydat, który ujawni w swoim CV dotychczasowe doświadczenia jako wolontariusz ma szansę wyjść z rozmów kwalifikacyjnych zwycięsko. Dodatkowo 60% pracodawców twierdzi, że z własnej inicjatywy zaoferowałoby takiemu pracownikowi wyższe stanowisko i pensję. Niestety, kiedy pracownik chce wziąć urlop, by poświęcić swój czas pracy charytatywnej tylko 15% pracodawców patrzy na niego przychylnym okiem.

Zobacz również:

  • Data Scientist - jak stawiać pierwsze kroki w branży?
  • Przychody na rynku chipów wzrosną w tym roku do ponad 600 mld
  • Microsoft otwiera się na agencje rządowe - wszystko przez atak

Badania przeprowadziła firma rekrutacyjna ReedExecutive i organizacja charytatywna Time Bank wśród 200 brytyjskich firm.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200