Wola Info partnerem Avaya

Partnerska umowa zakłada współpracę w zakresie dostarczania i wdrażania oprogramowania telefonii IP i Contact Center.

Wola Info nawiązanie partnerstwa z Avayą motywuje zamiarem poszerzenia oferty rozwiązań telekomunikacyjnych ze względu na obiecujący potencjał tego rynku.

Efektem współpracy będzie m.in. oprogramowanie pozwalające na ujednolicenie łączności oraz obsługę wirtualnych sieci prywatnych. Jak głosi komunikat spółki, Wola Info powiększy także paletę usług w zakresie aplikacji do obsługi Contact Center. "Ponadto, obok dotychczas oferowanych systemów CRM oraz narzędzi do optymalizacji pracy w Contact Center znajdą się rozwiązania telekomunikacyjne w tym automatyczna dystrybucja połączeń do agentów - ACD, IVR i centrale. Dodatkowo rozwiązania Unified Communications pozwolą rozszerzyć usługi w zakresie wirtualnych środowisk Contact Center oraz zdalnej pracy z domu" - podaje Wola Info.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200