Wirtualna placówka nowego mBanku opracowana we współpracy z Software Mind
- Piotr Waszczuk,
- 04.07.2013, godz. 11:39
Ekspert online, to usługa wirtualnej placówki wbudowana w nowy serwis transakcyjny mBanku. Rozwiązanie pozwalające m.in. na nawiązanie połączenia z ekspertem banku jest oparte na platformie Software Mind Video Branch Banking.
Wbudowana w nowy system transakcyjny usługa wirtualnej placówki zapewnia klientom możliwość osobistego, całodobowego kontaktu z konsultantem w formie czatu, połączenia głosowego oraz wideo. Oprogramowanie zostało zintegrowane z systemem call center mBanku i wyposażone m.in. w mechanizmy autoryzacji operacji finansowych zlecanych przez klienta w trakcie konwersacji z ekspertem.
Usługę zbudowano w oparciu o rozwiązanie Software Mind Video Branch Banking, które pozwala na budowanie innowacyjnych, interaktywnych kanałów sprzedażowych i wykorzystuje m.in. transmisję wideo oraz mechanizmy prezentacji materiałów i dokumentów. Według przedstawicieli Software Mind wypełnia ono lukę pomiędzy kanałem samoobsługowym, a osobistą wizytą w oddziale banku.
W pracach wdrożeniowych poza zespołem projektowym mBanku i Software Mind brali również udział specjaliści Artegence, którzy odpowiadali za dostarczenie architektury informacji oraz projekt interfejsu serwisu transakcyjnego.