Więcej oprogramowania e-commerce IBM

IBM rozszerzyła ofertę oprogramowania dla handlu elektronicznego, wypuszczając przeznaczony dla klientów korporacyjnych pakiet MerchantReach.

IBM rozszerzyła ofertę oprogramowania dla handlu elektronicznego, wypuszczając przeznaczony dla klientów korporacyjnych pakiet MerchantReach, zapewniający możliwość efektywnego śledzenia i wybierania danych konsumenckich.

Oparty na zestawie WebSphere Commerce Suite, MerchantReach zawiera ponad dwieście standardowych raportów i narzędzia analiz, zapewniające użytkownikom korporacyjnym informacje o produktach i obsługę klientów w sposób online, jak również dostęp w czasie rzeczywistym do danych inwentaryzacyjnych. W pakiecie zawarty jest program Lotus Sametime, który pozwala sprzedawcom na porozumiewanie się z klientami w czasie rzeczywistym w trybie online. MerchantReach pozwala także na profilowanie informacji pod kątem oferty produktów czy ich promocji.

IBM wydał WebSphere Commerce Suite 5.1 dla AS/400 w kwietniu br. Uaktualniony WebShere zawiera wsparcie dla handlu mobilnego, nowe funkcje, takie jak - specyficzne dla danego regionu - podatek od sprzedaży towarów czy usług i zasady sprzedaży, oraz lokalizowane metody płatności i kształtowania cen.

Inną, najnowszą liną produktów projektowanych do pracy z nową wersją WebSphere, jest WebSphere Commerce Suite for Digital Media, wydana pod koniec lipca, przeznaczona dla firm zajmujących się mediami cyfrowymi i uwzględniająca specyficzne dla tego typu działalności problemy, takie jak zarządzanie prawami autorskimi i ochrona przed nielegalnym rozpowszechnianiem, co pozwala tym firmom na sprzedaż takich produktów w sposób online.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200