Więcej graczy na rynku ubezpieczeń direct

Do wejścia na rynek polis sprzedawanych w modelu bezpośrednim przymierzają się PZU, Generali, a także Warta. Oznacza to spore inwestycje w call contact center, które umożliwi obsługę klientów ubezpieczeń direct.

Informacje o planach Generali dotyczących wejścia w segment direct podał dziennik Wall Street Journal Polska. Sprzedaż, początkowo polis komunikacyjnych przez telefon i internet ma ruszyć najpóźniej w czerwcu br. Później przyjdzie czas na ubezpieczenia mieszkań. Direct będzie jednym z kilku kanałów sprzedaży produktów Generali.

Także w czerwcu sprzedaż direct planuje uruchomić PZU - pisze WSJ Polska. Jak poinformowała ContactStandard.pl, Agnieszka Sobucka z biura prasowego firmy - projekt direct jest w fazie realizacji i obecnie spółka nie udostępnia bliższcych informacji. PZU świadczy usługi Contact Center w oparciu o zasoby własne, co-sourcing i outsourcing. Zakres realizowanych zadań w CC obejmuje w ruchu inbound: telefoniczną rejestrację zgłoszenie szkód, infolinie ogólne dla obecnych i potencjalnych klientów, infolinie dedykowane do obsługi pracowników i agentów oraz wsparcie kampanii sprzedażowych. W ruchu outbound - odbywa się głównie telefoniczna windykacja, badania oraz kampanie informacyjne.

Z kolei według doniesień Parkietu, nad kanałem direct pracuje także Warta.

Na rynku polisy w modelu bezpośrednim sprzedają m.in. Allianz Direct, Link4, Commecial Union Direct, MTU oraz AXA. To francuskie towarzystwo, wedle doniesień Pulsu Biznesu planuje uruchomienie w Polsce centrum finansowo-księgowego, które będzie obsługiwać grupę w całej Europie. Pod uwagę brane są Szczecin, Katowice i Gdańsk, a liczba miejsc pracy ma sięgnąć 500. Start centrum ma nastąpić do końca bieżącego roku. Firma stara się w PAIiIZ o wsparcie inwestycji.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200