WOŚP z indywidualnie dopasowanym klastrem serwerów dedykowanych

4 miliony wejść z ponad 250 tysięcy lokalizacji przy paśmie ruchu wychodzącego na poziomie 20 mbit/s - to wyniki oglądalności sklepu internetowego Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w czasie Wielkiego Finału. Takie natężenie ruchu pomagały obsłużyć indywidualnie dopasowany klaser serwerów dedykowanych oraz łącze internetowe od 7 niezależnych operatorów.

Zaplecze technologiczne funkcjonowania sklepu internetowego Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w czasie Wielkiego Finału, podobnie jak w poprzednich dwóch latach dbała firma Ogicom. Jak zapewniają jej przedstawiciele firma zapewniła Orkiestrze indywidualnie dopasowany klaser serwerów dedykowanych, zlokalizowanych w nowoczesnej serwerowni dysponującej zasilaniem z wielu źródeł, łącza internetowe od 7 niezależnych operatorów oraz rozwiązania techniczne i organizacyjne zapewniającymi całkowite bezpieczeństwo danych.

"Podczas takiego przedsięwzięcia kluczowymi elementami są niezawodność oraz szybkość otwierania strony. Niezawodność, bo awaria przy tak wielkiej oglądalności, jaką WOŚP generuje podczas Wielkiego Finału, mogłaby oznaczać stratę znacznych przychodów, natomiast niedostateczna szybkość działania mogłaby zniechęcić do zrobienia zakupów w sklepie Orkiestry. Zależało nam na tym, aby żadna z tych sytuacji nie miała miejsca i dzięki pracy profesjonalnych administratorów i dobremu zapleczu technicznemu wszystko się powiodło" - powiedział dr inż. Artur Pajkert.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200