W połowie 2013 roku w stolicy ma ruszyć miejskie call center

W listopadzie odbyły się już testy warszawskiego Centrum Komunikacji z Mieszkańcami. Od połowy przyszłego roku mieszkańcy stolicy będą mogli zgłaszać wszystkie problemy pod jednym numerem.

Jak podaje "Życie Warszawy" Centrum Komunikacji z Mieszkańcami powstało po to, by warszawiacy nie musieli sami dzwonić do wszystkich urzędów i sprawdzać, który z nich jest odpowiedzialny za problem, jaki chcą zgłosić. Po otwarciu miejskiego call center potrzebne będzie tylko jedno połączenie bez względu na rodzaj zgłaszanego problemu.

Obywatel dzwoniący do CKM będzie informowany komu została przekazana interwencja i w jakim czasie zostanie ona załatwiona. Jeśli poda swój numer telefonu albo adres e-mailowy, ratusz powiadomi go, jak została rozpatrzona sprawa. Zgłoszenia będzie też można wysyłać faksem lub mailem oraz poprzez aplikację na telefony komórkowe.

Zobacz również:

  • Jak technologia może pomóc podczas kryzysu uchodźczego

Otwarcie nowego centrum ma ułatwić życie nie tylko mieszkańcom, ale też dla urzędnikom. "Obecnie wiele osób dzwoni do urzędu tylko dlatego, że nie wie, dokąd się zgłosić. Mamy więc sprawy, które dotyczą urzędów innych dzielnic, urzędu miasta, zarządu dróg czy nadzoru budowlanego. Gdy powstanie Centrum Komunikacji z Mieszkańcami, oszczędzi to czas rozmówcom po obydwóch stronach telefonu" - mówi w rozmowie z "ŻW" burmistrz Ursynowa Piotr Guział.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200