W Niemczech powstanie centrum telefonicznej obsługi klientów wykorzystujące Internet

D&S Dialog Marketing i Lucent Technologies zamierzają stworzyć w Niemczech pierwsze centrum telefonicznej obsługi klientów (call center), wykorzystujące Internet. Jest ono tworzone na potrzeby Deutsche Genossenschafts-Hypothekenbank z Hamburga - jednego z największych banków hipotecznych w Niemczech.

D&S Dialog Marketing i Lucent Technologies zamierzają stworzyć w Niemczech pierwsze centrum telefonicznej obsługi klientów (call center), wykorzystujące Internet. Jest ono tworzone na potrzeby Deutsche Genossenschafts-Hypothekenbank z Hamburga - jednego z największych banków hipotecznych w Niemczech.

Centrum obsługi pozwoli klientom banku przy użyciu jednej linii telefonicznej na przeglądanie jednocześnie witryny WWW firmy i prowadzenie dialogu z agentem za pomocą "rozmów tekstowych" lub normalnej rozmowy telefonicznej przesyłanej przez system Voice over IP. Aplikację wspomagającą działanie centrum - CentreVu - dostarczył Lucent Technologies.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200