W Niemczech powstanie centrum telefonicznej obsługi klientów wykorzystujące Internet
- Michał Pik,
- 18.05.1999
D&S Dialog Marketing i Lucent Technologies zamierzają stworzyć w Niemczech pierwsze centrum telefonicznej obsługi klientów (call center), wykorzystujące Internet. Jest ono tworzone na potrzeby Deutsche Genossenschafts-Hypothekenbank z Hamburga - jednego z największych banków hipotecznych w Niemczech.
D&S Dialog Marketing i Lucent Technologies zamierzają stworzyć w Niemczech pierwsze centrum telefonicznej obsługi klientów (call center), wykorzystujące Internet. Jest ono tworzone na potrzeby Deutsche Genossenschafts-Hypothekenbank z Hamburga - jednego z największych banków hipotecznych w Niemczech.
Centrum obsługi pozwoli klientom banku przy użyciu jednej linii telefonicznej na przeglądanie jednocześnie witryny WWW firmy i prowadzenie dialogu z agentem za pomocą "rozmów tekstowych" lub normalnej rozmowy telefonicznej przesyłanej przez system Voice over IP. Aplikację wspomagającą działanie centrum - CentreVu - dostarczył Lucent Technologies.