W KGHM powstało centrum kompetencyjne SAP

KGHM Polska Miedź SA będzie drugim w Polsce Ośrodkiem Specjalizacji Klienta SAP. Zadaniem centrum będzie wspomaganie wdrożeń rozwiązań informatycznych opartych na oprogramowaniu SAP oraz ich rozwój i serwis.

Przyznanie firmie odpowiedniego certyfikatu SAP poprzedził specjalistyczny audyt. W utworzonym ośrodku pracuje obecnie ok. 80 specjalistów, wspierających ponad 2 tys. użytkowników systemu mySAP Business Suite wdrożonego w KGHM Polska Miedź S.A. Firma wykorzystuje oprogramowanie niemieckiego producenta już od 1998 r.

Pierwszy w Polsce tego typu ośrodek powstał w ubiegłym roku w Polkomtelu. Pracuje w nim ok. 30 specjalistów, którzy wspierają 1500 użytkowników oprogramowania SAP.

Zobacz również:

  • Apple i Arm stawiają na długofalową współpracę
  • Nokia wybrała platformę Red Hat

Ośrodki SAP Customer Competence Center pełnią rolę centrum wsparcia użytkowników, mają także preferencje preferencje przy zgłaszaniu funkcji, które mogłyby się znaleźć w kolejnych aktualizacjach i wersjach systemu .

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200