Voice over IP Oki

Veracomp wspólnie z japońskim producentem Oki Electric uruchomiła program partnerski "Oki Ekspert", dotyczący rozwiązań Voice over IP Oki.

Veracomp wspólnie z japońskim producentem Oki Electric uruchomiła program partnerski "Oki Ekspert", dotyczący rozwiązań Voice over IP Oki. Opracowano go dla firm zainteresowanych sprzedażą rozwiązań transmisji głosu przez Internet. Program ma także na celu popularyzację idei telefonii IP na rynku polskim.

Przewidziano trzy stopnie partnerstwa: "Autoryzowany Partner Oki", "Oki Ekspert" i "Premium Oki Ekspert", oraz specjalny pakiet opieki "Oki Assistance", dostępny dla każdego uczestnika programu. Status "Autoryzowanego Partnera Oki" otrzymują firmy, których przedstawiciele wezmą udział w autoryzowanych seminariach handlowo-technicznych w zakresie rozwiązań VoIP Oki.

Zobacz również:

  • WordPress 6.5 trafia na rynek. Oto 5 najważniejszych zmian
  • VoLTE w praktyce - czy warto korzystać z tej technologii?

"Oki Ekspert" to już trzeci (obok "CacheFlow Ekspert" i "D-Link Ekspert") program partnerski z serii "Ekspert", opracowany przez Veracomp. W ramach programów eksperckich dystrybutor zapewnia partnerom handlowym dodatkowe wsparcie w zakresie sprzedaży i marketingu oraz udziela specjalnej pomocy technicznej.

Rozwiązania Voice Over IP firmy Oki Electric, dostępne w Veracomp SA, obejmują: bramki telefonii IP (BV1250, BV7000, VoIP-TA) oraz gatekeeper BS1200GK. Sprzęt OKI jest zgodny z protokołem H.323 v.2 - i wg dostawcy - dostosowany do specyfiki rynku polskiego, na którym dominują urządzenia telefonii analogowej. Nowe produkty współpracują z istniejącą w firmach infrastrukturą telefoniczną (telefony, faksy, centralki telefoniczne PBX, linie miejskie), nie wymagając zastosowania dodatkowego oprogramowania. Wykorzystywane przez OKI algorytmy kompresji głosu, zgodne ze standardami ITU-T: G.729a - kompresja do 8 kB/s i G723.1 kompresja do 6,4 kB/s lub nawet 5,3 kB/s, pozwalają na wykorzystanie nowej formy komunikacji na zatłoczonych polskich łączach.

OKI VoIP-TA to prosta bramka VoIP, przeznaczona na rynek SOHO, dla małych i średnich firm z dostępem do Internetu. Urządzenie wyposażono w port do podłączenia telefonu lub faksu oraz interfejs Ethernet 10 Mb/s, do którego można podłączyć modem kablowy lub xDSL. Wbudowany gatekeeper zapamiętuje 100 numerów telefonicznych. Przy większej liczbie istnieje możliwość skorzystania z zewnętrznego gatekeepera obsługiwanego np. przez dostawcę Internetu.

OKI BV1250 to bramka telefonii IP przeznaczona dla przedsiębiorstw średniej wielkości, które posiadają już własną sieć korporacyjną lub zamierzają wykorzystać do tego celu Internet. BV1250 ma cztery porty telefoniczne do transmisji głosu lub faksów. W zależności od wbudowanego modułu porty te współpracują z telefonami analogowymi lub ISDN BRI. W analogiczny sposób BV1250 może współpracować z centralą zakładową lub miejską. Komunikację BV1250 ze światem IP zapewnia port Ethernet 10 Mb/s, co pozwala na wykorzystanie już pracujących w firmie ruterow. Bramka ma własny gatekeeper zgodny z H.323 v.2, mogący obsłużyć do 200 adresów IP. Urządzenie współpracuje również z zewnętrznymi gatekeeperami zgodnymi z tym standardem, np. BS1200GK firmy OKI.

OKI BV7000 to rozwiązanie przeznaczone dla większych firm lub dostawców usług telekomunikacyjnych, którzy planują wykorzystywać jednocześnie od 30 do 120 łączy VoIP. Urządzenie wyposażone jest w 1, 2 lub 4 porty E1 (z sygnalizacją Q.SIG) lub PRI (z sygnalizacją DSS-1). Pozostałe parametry są identyczne jak dla modelu BV1250. Dla średnich i dużych przedsiębiorstw wykorzystujących transmisję VoIP, których systemy telefoniczne tworzy kilkaset lub kilka tysięcy abonentów OKI, oferuje gatekeeper BS1200GK, który potrafi zapamiętać do 2000 numerów telefonicznych i współpracuje z bramkami VoIP zgodnymi z H323 v.2.

Więcej informacji: http://www.veracomp.pl.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200