Voice Register w Generali Group

Siemens wraz z Webtelem wdrożył system rejestracji rozmów telefonicznych Unicall Voice Register, autorstwa Webtela, w call center własnej produkcji należącym do Generali Group.

Unicall Voice Register Webtela jest systemem certyfikowanym przez firmę Siemens w ramach strategii HiPath. Rozwiązanie to wykorzystywane jest, między innymi, przez firmy outsourcing'owe call/contact centers - Call Center Poland SA oraz ContactPoint. Unicall Voice Register umożliwia definiowanie i odszukiwanie nagrań zgodnie z wieloma zróżnicowanymi kryteriami, czy odsłuchiwanie rozmów na odległość, za pośrednictwem Internetu. Wyróżnia się także dobrą jakością nagrań.

W przypadku dokonywania transakcji telefonicznych rejestracja rozmów jest istotna dla zabezpieczenia interesów obu stron transakcji. Ma również kluczowe znaczenie, gdy przez telefon zbierane są dane klientów oraz ich zgody na znalezienie się w bazie danych.

Zobacz również:

  • Nowe technologie w e-commerce