VoIP w Nestlé

Alcatel podpisał kontrakt na dostawę nowoczesnych rozwiązań głosowych VoIP dla koncernu Nestlé, które zostaną uruchmione w licznych oddziałach firmy na całym świecie, w tym również w Polsce.

W ramach realizacji umowy, w najbliższych pięciu latach Alcatel zainstaluje telekomunikacyjne rozwiązania VoIP w większości z 1500 lokalizacji znajdujących się w posiadaniu szwajcarskiej firmy Nestlé. Nowe rozwiązanie zastąpi wykorzystywane dotąd tradycyjne linie telefoniczne, co ma spowodować znaczącą obniżkę kosztów eksploatacji łączy długodystansowych.

Podstawą modernizacji będzie instalacja serwerów komunikacyjnych Alcatel OmniPCX Enterprise. Pozwoli to Nestlé w dalszym ciągu korzystać z dotychczasowych usług głosowych w sieciach z technologią TDM, a jednocześnie migrować w wybranym przez niego momencie, w kierunku dających znacznie większe możliwości połączeń IP.

Oprócz redukcji kosztów, wynikających z zastosowania jednolitej platformy głosowej VoIP między filiami koncernu rozsianymi po całym świecie (508 fabryk), ma nastapić poprawa niezawodności, uproszczenie procesów zarządzania i przepływu informacji.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200