VoIP działa w Veracompie

Krakowski Veracomp wdrożył w swoich centralach, biurach spółki-córki Multioffice oraz 9 biurach handlowych w kraju rozwiązanie VoIP.

Z systemu korzysta obecnie 170 osób w Veracompie, do jego instalacji wykorzystano sprzęt Oki Systems. Telefonia internetowa ma zdecydowanie obniżyć koszty konsultacji telefonicznych tego specjalizowanego dystrybutora – połączenia międzymiastowe będą realizowane po cenach rozmowy lokalnej. Partnerzy handlowi prowadzący rozmowę z konsultantem na przykład we Wrocławiu mogą być przekierowani do biura krakowskiego, a połączenie będzie realizowane nadal w taryfie lokalnej.

“Kodeki, które zastosowała firma Oki Systems w swoich bramkach umożliwiają kodowanie rozmów w taki sposób, że pasmo zajmowane przez jedną rozmowę nie przekracza 8 kb. Wdrożenie systemu telefonii internetowej nie wpłynęło więc na jakość ruchu w sieci. System został uruchomiony na wykorzystywanej dotychczas sieci korporacyjnej bez potrzeby powiększania jej przepustowości. Wszystkie bramki są zarządzane i konfigurowane z krakowskiej centrali firmy.” - poinformował ponadto Andrzej Wojnar, kierownik działu IT w Veracomp.

Zobacz również:

  • Teams nie będzie integralną częścią Windowsa 11
  • Mozilla stworzyła nową usługę, która usuwa nasze wrażliwe dane z internetu

System VoIP w Veracomp został w całości opracowany i wdrożony przez jej własny dział IT. Krakowska spółka jest zarazem wyłącznym dystrybutorem zastosowanych rozwiązań VoIP Oki w Polsce, w tym szkoleń.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200