Usługi "inne"
- Computerworld,
- 10.08.1992
Typowe katalogi i cenniki firm informatycznych dotyczą sprzętu i oprogramowania. Pojawia się jednak coraz więcej ofert szkoleń, kursów, konsultacji, nadzoru autorskiego, analiz, ekspertyz i wielu tego typu rodzajów usług.
Typowe katalogi i cenniki firm informatycznych dotyczą sprzętu i oprogramowania. Pojawia się jednak coraz więcej ofert szkoleń, kursów, konsultacji, nadzoru autorskiego, analiz, ekspertyz i wielu tego typu rodzajów usług.
Oferta firm komputerowych, wzbogacona o szeroki zakres różnych usług, świadczy o ukształtowaniu się rynku informatycznego nieco bardziej dorosłego w porównaniu z prostotą czasów pionierskich. Wzrost zasięgu tego rynku wymusza pojawianie się nowych rodzajów usług oferowanych po bardzo zróżnicowanych cenach.
Warto wspomnieć, że szkoleniom i kursom poświęcony był osobny cennik w CW-PL 28. Obecny stanowi naturalne poszerzenie tamtego zestawienia.