Usługi Business Continuity Progress Software

Firma Progress Software, dostawca technologii wykorzystywanych do budowy, wdrażania i zarządzania aplikacjami e-biznesowymi, poinformowała o wprowadzeniu nowej usługi zapewniającej ciągłość biznesu w razie awarii.

Progress Software i firma NaviSite opracowały produkt o nazwie Business Continuity: Progress Edition, w ramach którego oferta produktów z linii Fathom została rozszerzona o świadczone przez NaviSite usługi zarządzanego hostingu aplikacji. Wykorzystując technologię Progress Software, NaviSite zapewnia usługi zautomatyzowanego przełączania awaryjnego oraz odtwarzania danych w czasie rzeczywistym.

Business Continuity: Progress Edition obejmuje hosting oprogramowania (SAS - Software as a Service) oraz zarządzanie bazami danych Progress. Zawiera trzy poziomy usług - Remote Data Backup, Warm Standby oraz Hot Standby.

Zobacz również:

  • Cloud Pak for Security - skróć czas analizowania zagrożeń do minimum!
  • Zarządzanie informacją – nowe kierunki

Efektywna usługa zapewniania ciągłości biznesowej wymaga utrzymywanie systemów w kilku różnych lokalizacjach. Business Continuity: Progress Edition umożliwia użytkownikom aplikacji Progress korzystanie z hostingu serwera danych zapasowych w jednym z piętnastu centrów przetwarzania danych, gdzie NaviSite monitoruje całą infrastrukturę (w tym połączenia i serwery) oraz zarządza nią, zapewniając dostępność kopii zapasowej w przypadku konieczności odtworzenia danych.

Usługa ma zapewnić partnerom firmy Progress (Application Partners) możliwość świadczenia usług mających na celu odtwarzanie danych i przywracanie działalności po awarii.

Według badań IDC, obroty na rynku produktów do zapewnienia ciągłości biznesowej (w tym oprogramowania i sprzętu) wzrosną z 29,9 mld USD w roku 2001 do 54,9 mld USD w roku 2006, co oznacza roczną stopę wzrostu 12,9%.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200