Usługa Teams zintegrowana z ważną aplikacją

Microsoft zdecydował się zintegrować ze sobą ściśle swoje dwie, stosowane szeroko przez biznes aplikacje: Teams i Dynamics 365. Wprowadził do nich rozwiązania, dzięki którym użytkownicy będą mogli korzystać z obu tych narzędzi bez konieczności otwierania każdego z nich oddzielnie i przełączania się między nimi.

Teams

Rozwiązanie, które Microsoft ogłosił w zeszłym tygodniu na firmowej konferencji Ignite - ułatwi bardzo życie pracownikom działów sprzedaży i obsługi klientów, którzy do tej pory tracą niepotrzebnie czas, gdyż każdą z tych aplikacji muszą obsługiwać oddzielnie.

Bliskie powiązanie ze sobą obu aplikacji będzie skutkować wzrostem wydajności pracy osób w działach sprzedaży, usług i marketingu, które w swej codziennej pracy korzystają z usług obu aplikacji.

Zobacz również:

  • Projektowanie zorientowane na użytkownika - Polska powyżej europejskiej średniej
  • Microsoft zapowiada nową linię małych modeli językowych AI
  • Nowe drukarki MFP Sharp - tanie i wydajne drukowanie dla MŚP

W przypadku Dynamics 365 Sales, czaty inicjowane w ramach usługi Teams można jednym kliknięciem myszy osadzać w aplikacjach CRM, które zarządzają relacjami z klientami. Mechanizm osadzania czatów dostępny jest również w modułach Dynamics 365 noszących nazwy Customer Service i Field Service. Czaty takie są wtedy wyświetlane na bocznym panelu w okienku zawierającym informacje o kontakcie.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200