Ulepszony kontakt
- Computerworld,
- 13.09.2004
Interactive Intelligence oferuje CIC 2.3 (Customer Interaction Center) - nową wersję systemu Call Center wyposażoną w możliwości automatycznej diagnostyki i archiwizacji informacji z wszystkich typów kontaktów, jak rozmowy telefoniczne, poczta elektroniczna, faksy i chat.
Interactive Intelligence oferuje CIC 2.3 (Customer Interaction Center) - nową wersję systemu Call Center wyposażoną w możliwości automatycznej diagnostyki i archiwizacji informacji z wszystkich typów kontaktów, jak rozmowy telefoniczne, poczta elektroniczna, faksy i chat.
W porównaniu ze starszą wersją oprogramowanie zawiera ulepszone mechanizmy monitorowania i centralnego zarządzania systemem oraz rozpoznawania mowy i dynamicznego przetwarzania danych audio. Opcjonalnym elementem systemu jest aplikacja Interaction Tracker do zarządzania bazą danych o klientach i powiązanych z nimi interakcjach. Cena CIC 2.3 jest ustalana indywidualnie w zależności od liczby obsługiwanych linii telefonicznych i wymaganej funkcjonalności.
ITD Polska, tel. (+22) 622 07 02, http://www.itd.com.pl