USA: cena to najważniejsze kryterium przy zakupie TV

Według firmy analitycznej iSuppli cena to główne kryterium, którym kierują się Amerykanie przy zakupie telewizora. Co ciekawe, większą wagę przykładają do niej bardzo dobrze zarabiające osoby.

Wśród konsumentów, których dochód w czwartym kwartale poprzedniego roku był mniejszy od 25 tysięcy USD niespełna 60 procent przyznało, że kierowało się kryterium cenowym, natomiast wśród dużo bogatszych obywateli mogących się pochwalić dochodem rzędu 100 - 149 tysięcy USD odsetek ten wyniósł nieco ponad 63 procent.

Warto też dodać, że dla dobrze sytuowanych klientów drugim po cenie najważniejszym czynnikiem przy zakupie TV była możliwość wyboru pomiędzy jak największą liczbą różnych modeli (taką deklarację złożyło 14,7 procent z nich), natomiast w przypadku ich biedniejszych rodaków, była to lokalizacja sklepu (stwierdziło tak 15,5 procenta z nich).

Źródło: DigiTimes.com.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200