UPC: będzie wideo na żądanie

Po II kw. 2009 UPC ma 425 600 klientów szerokopasmowego dostępu do Internetu, 160 800 klientów usługi telefonicznej, ponad milion klientów telewizji kablowej, w tym 160 400 telewizji cyfrowej. Największy przyrost liczby abonentów, o 37 800, zanotowała Telewizja Cyfrowa UPC.

W ciągu drugiego kwartału 2009r. baza klientów usług szerokopasmowego dostępu do Internetu wzrosła o 15 100, osiągając wynik 425 600. Operator w kwietniu br. zwiększył prędkości usług internetowych. Prędkość najszybszego łącza została zwiększona do 30 Mb/s. W zasięgu szerokopasmowych sieci UPC znajdują się ponad 2 miliony gospodarstw domowych w Polsce.

Drugi kwartał przyniósł również wzrost liczby abonentów najmłodszej usługi UPC Polska - telewizji cyfrowej. Od końca marca do 30 czerwca br. wyniósł on 37 800, zwiększając bazę klientów do 160 400.

Zobacz również:

  • WordPress 6.5 trafia na rynek. Oto 5 najważniejszych zmian
  • Warner Bros Discovery rezygnuje z nazwy HBO

Na koniec II kwartału 2009 z usług telefonicznych UPC Polska korzystało 160 800 abonentów.

Jak głosi komunikat UPC, jeszcze w tym roku planowane są zmiany w ofercie, w tym m.in. wdrożenie usługi wideo na żądanie.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200