Transport na koszt AB

Niedawno informowaliśmy, że autoryzowany serwis monitorów CTX i Hivision poszerzył ofertę swoich usług o naprawy pogwarancyjne monitorów innych marek. Teraz klienci AB będą mogli przesyłać serwisowane monitory na koszt dystrybutora.

Niedawno informowaliśmy, że autoryzowany serwis monitorów CTX i Hivision poszerzył ofertę swoich usług o naprawy pogwarancyjne monitorów innych marek. Teraz klienci AB będą mogli przesyłać serwisowane monitory na koszt dystrybutora.

Dla przypomnienia dodajmy że AB zajęło się teraz serwisowaniem także takich marek jak: Likom, LiteOn, Hyundai oraz Daewoo.

Zobacz również:

  • Mozilla stworzyła nową usługę, która usuwa nasze wrażliwe dane z internetu
  • IPS, OLED, mini-LED czy QLED - jaka matryca do pracy?

Monitor oddany do działu serwisu AB naprawiany ma być maksymalnie w 7 dni.

Darmowe przewozy sprzętu obowiązują przy korzystaniu z usług Spedpolu.

Aby uniknąć kosztu opłacenia przesyłki w jedną stronę, konieczne jest również spełnienie dwóch warunków:

-wcześniejszej rejestracji reklamacji monitora w module RMA serwisuhttp://www.dealer.ab.pl (resellerzy) lubhttp://www.ab.pl (klienci końcowi)

-na liście przewozowym w miejscu "zawartość przesyłki" należy wpisać numer RMA otrzymany podczas ww. rejestracji.

Spełnienie powyższych warunków przed przesłaniem monitora do serwisu AB powoduje, iż klient nie ponosi żadnych kosztów transportowych. Dodatkowo zlecenia napraw serwisowych wygenerowane przy pomocy internetowego systemu AB Online mają być traktowane priorytetowo.

Więcej informacji:

AB

ul. Kościerzyńska 32

51-416 Wrocław

http://www.ab.pl

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200