Toshiba: naprawa u klienta

Sieć serwisowa AC Serwis wprowadziła usługi w ramach których oferuje dokonywanie napraw gwarancyjnych notebooków Toshiba bezpośrednio u klientów.

AC Serwis należy do Techmeksu - dystrybutora komputerów marki Toshiba. Naprawa w trybie "on-site", czyli w miejscu użytkowania notebooka, to oferta dla klientów którzy wykupili rozszerzenie standardowej gwarancji (usługa WarrantyPack). Wedle deklaracji firmy czas reakcji wynosi zwykle jeden dzień roboczy. Zależny jest jednak od konkretnego modelu notebooka.

Oferta napraw na miejscu kierowana jest do firm i użytkowników indywidualnych. Toshiba wprowadziła takie usługi w Polsce, Czechach, Słowacji i na Węgrzech.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200