Teta: wdrożenie w Deitermann Polska
- Jarosław Ochab,
- 20.06.2002, godz. 13:07
Spółka wdroży swój system CRM w firmie Deitermann Polska, specjalizującej się w sprzedaży materiałów budowlanych. Na potrzeby klienta Teta dokonała kilku modyfikacji systemu.
Spółka wdroży swój system CRM w firmie Deitermann Polska, specjalizującej się w sprzedaży materiałów budowlanych. Zwarta w czerwcu umowa obejmuje wdrożenie modułów do obsługi sprzedaży i marketingu wraz z dodatkowymi aplikacjami do mailingów elektronicznych oraz zarządzania przepływem dokumentów. Na potrzeby klienta Teta dokonała kilku modyfikacji systemu. Wprowadzono m.in. możliwość replikowania wybranych dokumentów, a nie całej bazy, do pracy z systemem w trybie offline. Skraca to czas aktualizacji bazy po ponownym przyłączeniu do sieci.
Deitermann Polska będzie jednocześnie pierwszym klientem, u którego Teta wdroży nowo opracowany moduł windykacji. Oprogramowanie umożliwi analiz prowadzenie analiz bilansu kontrahentów, naliczania odsetek, sporządzania not odsetkowych i przygotowywanie wezwań do zapłaty. System zapewni również działowi handlowemu informacje o ewentualnym zakazie sprzedaży towarów kontrahentom, którzy nie regulują zobowiązań. Zakończenie wdrożenia przewidziane jest na początek IV kw. br.
Zobacz również:
- Teams nie będzie integralną częścią Windowsa 11
- Mozilla stworzyła nową usługę, która usuwa nasze wrażliwe dane z internetu
Deitermann działa w Polsce od 1990 r. Firma wchodzi w skład Heidelberger Zement AG - jednego z największych na świecie koncernów sprzedających materiały budowlane.