Teta tworzy rozwiązanie CRM

Wrocławska Teta SA tworzy nową wersję systemu wspomagania zarządzania Teta_C, w skład którego wejdzie rozwiązanie do zarządzania kontaktami z klientami - Teta_CRM. Pierwsza wersja nowego rozwiązania m...

Wrocławska Teta SA tworzy nową wersję systemu wspomagania zarządzania Teta_C, w skład którego wejdzie rozwiązanie do zarządzania kontaktami z klientami - Teta_CRM. Pierwsza wersja nowego rozwiązania ma się pojawić na rynku jeszcze w tym roku. Będzie ono przeznaczone dla średnich i dużych przedsiębiorstw, działających na rynku business-to-business.

Nowa wersja systemu będzie wyposażona m.in. w graficzny interfejs użytkownika i obsługiwana z poziomu przeglądarki internetowej. Funkcjonalność modułu CRM początkowo ograniczy się do tzw. obsługi przedsprzedażnej klientów. Teta planuje jednak dalszą rozbudowę produktu o obsługę posprzedażną, czyli kwestie związane z umowami serwisowymi, reklamacjami i gwarancjami.

Wrocławska firma jest na razie na etapie ustalania warunków, wyceny i scenariuszy sprzedaży nowego systemu.

***

Teta utrzyma wsparcie dla użytkowników jej systemu na platformie Novella

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200