Teta tworzy rozwiązanie CRM
- Maciej Obuchowicz,
- 19.07.2000, godz. 15:08
Wrocławska Teta SA tworzy nową wersję systemu wspomagania zarządzania Teta_C, w skład którego wejdzie rozwiązanie do zarządzania kontaktami z klientami - Teta_CRM. Pierwsza wersja nowego rozwiązania m...
Wrocławska Teta SA tworzy nową wersję systemu wspomagania zarządzania Teta_C, w skład którego wejdzie rozwiązanie do zarządzania kontaktami z klientami - Teta_CRM. Pierwsza wersja nowego rozwiązania ma się pojawić na rynku jeszcze w tym roku. Będzie ono przeznaczone dla średnich i dużych przedsiębiorstw, działających na rynku business-to-business.
Nowa wersja systemu będzie wyposażona m.in. w graficzny interfejs użytkownika i obsługiwana z poziomu przeglądarki internetowej. Funkcjonalność modułu CRM początkowo ograniczy się do tzw. obsługi przedsprzedażnej klientów. Teta planuje jednak dalszą rozbudowę produktu o obsługę posprzedażną, czyli kwestie związane z umowami serwisowymi, reklamacjami i gwarancjami.
Wrocławska firma jest na razie na etapie ustalania warunków, wyceny i scenariuszy sprzedaży nowego systemu.
***
Teta utrzyma wsparcie dla użytkowników jej systemu na platformie Novella