Teradata inwestuje w systemy marketingowe
- Piotr Waszczuk,
- IDG News Service,
- 23.12.2010, godz. 09:29
Amerykański koncern planuje zakup wyspecjalizowanej w systemach wspierających działania marketingowe B2B i B2C firmę Aprimo. Rozwiązania przejmowanej spółki mają być zintegrowane m.in. z oprogramowaniem analitycznym firmy Teradata.
Przedstawiciele koncernu Teradata zapowiadają również, że oprogramowanie Aprimo pozostanie również otwarte dla rozwiązań bazodanowych innych niż systemy Teradaty. Nie są również planowane zasadnicze zmiany w strategii rynkowej spółki. W mocy pozostać mają także dotychczasowe umowy partnerskie firmy Aprimo. Obecnie amerykańska spółka ściśle współpracuje m.in. z firmą SAS.
Zobacz również:
Zdaniem analityków zapowiedzi kierownictwa firmy Teradata są odpowiedzią na wcześniejsze inwestycje konkurentów. W połowie roku zamiar przejęcia wyspecjalizowanej w rozwijaniu oprogramowania wspierającego planowanie i realizację kampanii marketingowych firmy Unica ujawnili przedstawiciele władz koncernu IBM. Rozwiązania wspierające efektywne prowadzenie kampanii marketingowych posiada w ofercie również m.in. firma SAS Institute.
Czytaj też:
Amazon oferuje oprogramowanie biznesowe Oracle w modelu usługowym
Oracle wyda milliard dolarów na przejęcie producenta systemów e-commerce
TETA otwiera nową spółkę wyspecjalizowaną w systemach Business Intelligence