Ten chmurowy plan Google oferuje bardzo atrakcyjne SLA
- Janusz Chustecki,
- 20.01.2020, godz. 09:32
Google oferuje dużym firmom korzystającym z jej chmury nowy plan wsparcia noszący nazwę Premium Support. Jest on adresowany do tych użytkowników jej chmurowej platformy GCP (Google Cloud Platform), którzy chcą uruchamiać w tym środowisku wymagające i ważne dla jej funkcjonowania aplikacje mając pewność, że będą bardzo szybko obsłużone.
Koszt planu Pemium Support będzie ustalany indywidualnie i będzie zależeć od miesięcznych wydatków użytkownika na chmurowe usługi Google. Nie są to małe kwoty, gdyż zaczynają się od 12,5 tys. USD. Każda firma może sama sprawdzić ile ją to będzie kosztować, korzystając z opracowanego przez Google kalkulatora, który dostępny jest na tej stronie.
Ocenia się, że z planu Premium Support będą korzystać w pierwszym rzędzie duże korporacje, które muszą szybko uporać się z określonymi biznesowymi problemami nie oglądając się na koszty. Plan Premium Support wychodzi naprzeciw takim oczekiwaniom dając klientowi gwarancję, że odpowiedź chmury na zlecone jej do wykonanie zadanie nie przekroczy 15 minut.
Zobacz również:
- Cyfrowa transformacja z AI - co nowego na Google Cloud Next 24
- Mozilla stworzyła nową usługę, która usuwa nasze wrażliwe dane z internetu
- Nvidia odtworzyła całą planetę. Teraz wykorzysta jej cyfrowego bliźniaka do dokładnego prognozowania pogody
Ważne jest też to iż klienci będą mogli w ramach planu Premium Support poprosić o pomoc najwyższej klasy ekspertów zatrudnionych przez Google, którzy zapoznają się z uruchamianymi w ich systemach IT aplikacjami i doradzą, w jaki sposób chmura może je najlepiej obsłużyć.