Telekomunikacyjne rachunki

Możliwości, jakie otwiera nowoczesna telekomunikacja, były tematem konferencji "Zdążyć przed konferencją: telekomunikacyjne przyspieszenie" zorganizowanej przez firmę Avaya.

Możliwości, jakie otwiera nowoczesna telekomunikacja, były tematem konferencji "Zdążyć przed konferencją: telekomunikacyjne przyspieszenie" zorganizowanej przez firmę Avaya.

Obecnie dwa podstawowe czynniki decydują o rozwoju systemów telekomunikacyjnych w obszarze łączności głosowej. Po pierwsze jest to telefonia IP, dzięki czemu usługa komunikacji głosowej staje się tylko elementem całego systemu komunikacyjnego, zintegrowanego z systemami IT przedsiębiorstwa. Po drugie zaś jest to trend budowy wewnątrz firmy komórek czy działów call i contact center jako metody na ulepszenie kontaktów z klientem, wsparcie sprzedaży czy funkcjonowania wewnętrznych systemów typu helpdesk. Telefonia IP w naturalny sposób łączy się z tematem call/contact center, bo to domyślna platforma do ich funkcjonowania. Wiele firm stoi przed dylematem, czy już teraz inwestować w telefonię IP i budować własne tego typu centra, czy też może zdać się w tym zakresie na zewnętrzne usługi. Coraz liczniejsza i bardziej widoczna jest także oferta operatorów, którzy chcieliby przejmować w firmach coraz większą część usług telekomunikacyjnych. W podjęciu decyzji dyrektorów IT i szefów firm może pomóc solidna kalkulacja opłacalności inwestycji w czasie. Może się bowiem okazać, że kwota wydatkowana na nowe rozwiązanie może być istotnie mniejsza od skumulowanych opłat za korzystanie z dodatkowych usług operatora zapewniających podobną funkcjonalność. Spotkania planowane są w kolejnych miastach, a Computerworld jest ich partnerem. Więcej nahttp://www.przyspieszenie.info .

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200