Teleinvention: helpdesk dla grupy Unima 2000 za unijne fundusze

Spółka pozyskała unijne wsparcie na wdrożenie systemu helpdesk obejmującego spółki z grupy kapitałowej Unima 2000 (ICM Polska, IQnet, Teleinvention, Unima 2000).

Aplikacja posłuży do zarządzania i dystrybucji zgłoszeń serwisowych w obrębie grupy kapitałowej Unima 2000 oraz wsparcia windykacji poprzez sprawniejsze przekazywanie informacji dotyczących zaległości.

Projekt rozpocznie się przeprowadzeniem audytu w grupie kapitałowej w celu opisania wspomnianych procesów. Kolejny etap to zakup i wdrożenie oprogramowania helpdesk. Następnie przeprowadzone zostaną szkolenia z procedur oraz obsługi systemu. Jak podaje firma w komunikacie, system zostanie zintegrowany przez firmę wdrażającą z zewnętrznymi systemami CRM, które są wykorzystywane przez spółki w grupie kapitałowej. Dodatkowo będzie miał możliwość przekazywania połączeń zarówno na numery wewnętrzne jak i na telefony komórkowe.

Unijne wsparcie Teleinvention pozyskała w ramach Programu Operacyjnego: Innowacyjna Gospodarka działanie 8.2 "Wspieranie, wdrażanie elektronicznego biznesu typu B2B". półka uzyskała dofinansowanie w wysokości 69,8%. Cały projekt wart jest 0,61 mln zł.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200