Telefonia muff chce mieć 50 tys. użytkowników do końca 2013 roku

Nowy operator telefonii internetowej - muff planuje do końca 2013 roku pozyskać 50 tys. użytkowników i osiągnąć przychody na poziomie 1,5 mln złotych. W pierwszej kolejności muff planuje dotarcie do "młodzieży on-line", a zwłaszcza środowisk akademickich i społeczności studenckiej.

Muff jest marką stworzoną przez grupę telekomunikacyjną LoVo. Operator VoIPowy świadczy usługi tanich rozmów prowadzonych przez internet. Muff stawia na multiplatformowość - można z niego korzystać za pośrednictwem komputerów stacjonarnych i laptopów, tabletów i smartfonów oraz telefonów domowych.

Oferta muff jest skierowana przede wszystkim do młodych ludzi. Z przeprowadzonych przez firmę badań wynika, że jest to grupa wiekowa o wysokim poziomie mobilności społecznej, w której powszechnym narzędziem komunikacji jest Internet. 45% ankietowanych studentów przyznało, że wybierając miejsce spotkań zwraca szczególną uwagę na obecność hot spotu Wi-Fi z darmowym dostępem do Internetu.

Operator chce też wykorzystać fakt, że młodzi ludzie często wyjeżdżają za granicę, a w przypadku telefonii VoIP nie ponosimy żadnych opłat roamingowych - będąc za granicą dzwonimy i płacimy tak samo jak za normalne połączenia wykonywane na terenie Polski. Z badań przeprowadzonych przez muff wynika, że 2/3 ankietowanych przyznaje, że będąc za granicą musi ograniczać kontakty przez wysokie koszty roamingu.

"Wysokie koszty rozmów i abonamentu telefonicznego od zawsze były obciążeniem dla zasobów studenckiego portfela. Szczególnie podczas pobytu za granicą lub wtedy, gdy chcemy porozmawiać z kimś aktualnie znajdującym się spoza krajem. muff jako jeden z niewielu graczy na rynku nowoczesnych technologii daje studentom i młodym ludziom to, czego potrzebują najbardziej - możliwość taniego kontaktu z bliskimi bez ograniczeń geograficznych czy technologicznych" - mówi Robert Sababady, szef projektu muff.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200