Technologiczny kurs Leadenhall Insurance

Od początku kwietnia Rajmund Rusiecki obejmuje stanowisko wiceprezesa zarządu Leadenhall Insurance S.A. Będzie odpowiadał za zbudowanie modelu biznesowego łączącego kompetencje ubezpieczeniowe i technologiczne w ramach holdingu.

Rajmund Rusiecki, wiceprezes Leadenhall Insurance S.A. fot. materiały prasowe

Przez poprzednie 10 lat Rajmund Rusiecki był związany z Grupą Generali. W Leadenhall Insurance, międzynarodowej agencji underwritingowej, specjalizującej się w ubezpieczeniach specjalistycznych, nowy wiceprezes będzie budował model działania w dużej mierze oparty na technologii dostarczanej w ramach grupy przez spółkę Efinity Sp. z o.o.

„Model biznesowy rozwijany przeze mnie w Leadenhall, wspierany kompetencjami w zakresie technologii firm z grupy Efinity Insurance Holding, będzie nie tylko naszym wyróżnikiem, ale też da nam ogromną przewagę rynkową. Dostrzegam ją w obszarze dystrybucji klasycznych produktów ubezpieczeniowych z wykorzystaniem zaawansowanych rozwiązań technologicznych, jak również kreowania, testowania i wdrażania nowych, wysoce wartościowych produktów i usług, tworzonych na miarę realnych potrzeb i oczekiwań nowoczesnego rynku – komentuje Rajmund Rusiecki.

Zobacz również:

  • Duże zwolnienia w Apple - ponad 600 osób opuszcza pokład

Sektor ubezpieczeń coraz częściej sięga po narzędzia cyfryzacji. Mają one nie tylko usprawnić procesy wewnętrzne organizacji, ale przede wszystkim wspierać klientów w ścieżce współpracy z ubezpieczycielem. Szczególny wpływ na cyfrową zmianę branży miała na pewno pandemia, ale trend cyfryzacyjny trwa znacznie dłużej. Kilka lat temu pisaliśmy o transformacji innego ubezpieczyciela (artykuł TUTAJ). Sięganie po technologię wydaje się być nieuniknione. Utrzymanie zakładanych wzrostów i konkurencyjności wymaga nowej strategii cyfrowej. Firmy z sektora ubezpieczeń, podobnie jak banki, pomału będą stawały się firmami technologicznymi oferującymi usługi ubezpieczeniowe czy finansowe – w przypadku banków.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200