Tech Data przyjmuje w Europie i w jednym z globalnych regionów markę TD SYNNEX

Globalna spółka dystrybucyjna TD SYNNEX poinformowała, że w wyniku połączenia w zeszłym roku firm Tech Data i SYNNEX Corporation, zdecydowała się przejąć formalnie dla swojej działalności w Europie oraz w Ameryce Łacińskiej i na Karaibach (LAC) markę TD SYNNNEX.

Grafika: JESHOOTS/Unsplash

Jeśli chodzi o region Azji i Pacyfiku (APAC), firma będzie nadal funkcjonować na rynku jako Tech Data. Przypomina jednocześnie, że SYNNEX Company przyjął już wcześniej markę TD SYNNEX w Japonii.

Firma informuje, że w dalszym ciągu opierać się będzie na specjalizacji technologicznej, wiedzy lokalnych specjalistów i doświadczeniu rynkowym, z których znane były jej starsze marki w Europie i regionie LAC. Mimo że region APAC nie przyjmie obecnie oficjalnie marki TD SYNNEX, oddziały w regionie mają taki sam dostęp do globalnych zasobów, umożliwiając firmie zapewnienie spójnego zakresu usług na różnych rynkach.

Zobacz również:

  • IDC CIO Summit – potencjał drzemiący w algorytmach

Ponadto TD SYNNEX wzmocni reputację firmy, która dba o swoich partnerów, współpracowników, inwestorów, a także zachowa szerokie spojrzenie na świat, angażując się jako otwarty, inkluzywny pracodawca oraz podejmując zorganizowany, globalny program realizacji celów w zakresie zrównoważonego rozwoju.

Komentuj tę decyzję Rich Hume (CEO w TD SYNNEX) mówi, „Jest to szczególny, uroczysty moment, kiedy wprowadzamy markę TD SYNNEX na rynek w Europie i regionie LAC”. I dodaje , „w ramach tego nowego etapu podwoimy nasze zaangażowanie w zapewnianie naszym partnerom z ekosystemu jeszcze lepszej jakości obsługi dzięki obszernemu portfolio technologii i kompleksowej ofercie usług, opartych na pasji, zaangażowaniu i dogłębnej wiedzy naszych ponad 22 000 współpracowników na całym świecie”.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200