Tchibo wybiera outsourcing i BCC
-
- Antoni Bielewicz,
- 24.07.2007, godz. 12:19
Od lipca br. Tchibo korzysta z usług administracji rozwiązaniami SAP HR w outsourcingu. Poznańska firma zarządza dokumentacją i nalicza płace ponad 500 polskich pracowników światowego dostawcy kawy.
Na jej mocy konsultanci z centrum outsourcingowego BCC zarządzają systemem SAP firmy Tchibo Warszawa Sp. z o.o. w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim.
"Liczymy, że korzystanie z tej usługi pozwoli nam lepiej wykorzystywać potencjał naszych rozwiązań SAP. Będziemy mogli dzięki temu poprawić standard obsługi spraw kadrowych, co z kolei przełoży się na satysfakcję pracowników" - mówi Andrzej Giedzicz, International System Manager w Tchibo. "Zdecydowaliśmy się na wsparcie organizacji serwisowej BCC, bo wysoko oceniamy kompetencje konsultantów. Specjaliści BCC mają szerokie doświadczenia w obsłudze serwisowej wielu klientów. Współpraca daje możliwość stałego korzystania z tych doświadczeń" - dodaje Agnieszka Zalewska, IT Manager Tchibo.
Od początku br. na wsparcie BCC w zakresie SAP HR zdecydowały się m.in. ABB, Hochland i sieć Praktiker. Ogółem z usług outsourcingowych i serwisowych BCC korzysta już ponad 40 Klientów.