Targi dla wybranych

Krótka, jednodniowa wystawa, bez przypadkowej publiczności, połączona z seminariami i prezentacjami to recepta Tech Data Polska na dobre targi. Firma ta już po raz drugi zorganizowała targi sprzętu i oprogramowania przeznaczone dla obecnych lub potencjalnych partnerów i resellerów. Liczba producentów sprzętu i oprogramowania, którzy zdecydowali się na zakup powierzchni wystawowej, wyniosła w tym roku 41 (29 rok wcześniej).

Krótka, jednodniowa wystawa, bez przypadkowej publiczności, połączona z seminariami i prezentacjami to recepta Tech Data Polska na dobre targi. Firma ta już po raz drugi zorganizowała targi sprzętu i oprogramowania przeznaczone dla obecnych lub potencjalnych partnerów i resellerów. Liczba producentów sprzętu i oprogramowania, którzy zdecydowali się na zakup powierzchni wystawowej, wyniosła w tym roku 41 (29 rok wcześniej).

Choć nie ulega wątpliwości, że liczba wystawców jest znacznie mniejsza niż np. na Komputer Expo, to na TDExpo można zobaczyć firmy od lat w Polsce niewystawiające się. Ważnym elementem targów były też seminaria i prezentacje przedstawiające specyfikę oferty poszczególnych producentów i ich programy partnerskie. "W 2004 r. po TDExpo podpisaliśmy wiele nowych umów partnerskich" - mówi Ireneusz Dąbrowski, prezes Tech Data Polska. "Sukces tych targów spowodował widoczny wzrost środków finansowych na marketing i promocję, które Tech Data uzyskuje od producentów" - dodaje. TDExpo zbiera też pochlebne opinie wśród wystawców. "Targi te przyciągają dużą liczbę resellerów, których trudno byłoby nam samodzielnie zgromadzić w jednym miejscu, mimo że organizujemy też własne tego typu konferencje" - mówi Paweł Stępień z IBM Polska.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200