Ta platforma Salesforce pozwoli firmom wrócić do bezpiecznej pracy

Salesforce (dostawca rozwiązań CRM) ) ogłosił dostępność platformy Work.com, która została zaprojektowana z myślą o firmach dotkniętych pandemią koronarusa COVID-19. Platforma zawiera nowe rozwiązania przyspieszające reakcję sektora prywatnego i publicznego na pandemię, które pozwalają np. ocenić kondycję pracowników, zarządzać zmianami, śledzić kontakt czy zarządzać stanami kryzysowymi.

Aby wesprzeć reakcję na COVID-19, Salesforce w początkowej fazie pandemii uruchomił Salesforce Care – pakiet rozwiązań, bezpłatny przez 90 dni, mający pomóc firmom ustabilizować się w początkowej fazie kryzysu. Teraz gdy ograniczenia związane z COVID-19 zmniejszają się, a gospodarka zaczyna się restartować, firmy wkraczają w bardziej skomplikowaną fazę.

Rozwiązania oferowane przez platformę Work.com umożliwiają organizacjom bezpieczny powrót do działalności i zarządzanie logistyką powrotu do pracy, stawiając zdrowie i bezpieczeństwo pracowników i klientów na pierwszym miejscu.

Zobacz również:

Centrum Work.com to zintegrowane miejsce, gdzie szefowie firm mogą uzyskać pełen wgląd w stan przygotowań do powrotu do pracy w różnych lokalizacjach firmy, wśród swoich pracowników i klientów, a w konsekwencji podejmować decyzje oparte na rzetelnych danych. To centrum dowodzenia umożliwiające organizacjom gromadzenie zaufanych danych z wewnętrznych aplikacji i ankiet, tworzenie i rozpowszechnianie komunikatów dla pracowników na dużą skalę oraz wyświetlanie publicznych danych za pośrednictwem centrum danych Tableau COVID-19.

Firma uruchomiła także AppExchange COVID-19 Resource Center, centralny zasób rozwiązań związanych z COVID oraz nawiązał współpracę z Amazon, aby zaoferować bezpłatny dostęp do Amazon Connect, tak aby zespoły pracujące zdalnie mogły pozostać w stałym kontakcie.

Salesforce informuje, że centrum dowodzenia Work.com oraz centrum zarządzania zmianami będą ogólnie dostępne w czerwcu 2020 r.


TOP 200