TP wdraża CRM dla klientów indywidualnych

Telekomunikacja Polska podpisała z IBM Business Consulting Services (poprzednio PWC Consulting) umowę na wdrożenie systemu CRM firmy PeopleSoft. PWC Consulting – wspólnie z Prokom Software i Sofrecom – prowadził pilotażowe wdrożenie tego systemu.

Zgodnie z warunkami kontraktu, „IBM wzbogaci funkcjonalność wersji pilotażowej i wdroży je w ponad 30 lokalizacjach w całej Polsce”. IBM dostarczy również infrastrukturę dla wszystkich punktów obsługi klienta (contact center) Telekomunikacji Polskie, a także zintegruje istniejące systemy za pośrednictwem systemu middleware. Wartość projektu szacuje się na 100 mln zł.

System CRM ma zapewnić obsługę ponad 11 milionów klientów indywidualnych TP, a dostęp do niego będzie miało 8000 pracowników operatora. Obecny projekt jest największym na świecie wdrożeniem systemu PeopleSoft Telecommunications jako rozwiązania CRM. Projekt poprowadzi Christine Wyatt, odpowiedzialna jako partner IBM BCS za klientów z sektora telekomunikacji w Europie.

Zobacz również:

W maju br. Telekomunikacja Polska podpisała z EDS Polska umowę o wartości ok. 94 mln zł na wdrożenie systemu billingowego dla klientów korporacyjnych. EDS wdroży rozwiązanie Kenan/BP amerykańskiej firmy CSG Systems.


TOP 200