TP SA wybrała dostawcę systemu CRM

Sofrecom Polska - spółka zależna France Telecom i PricewaterhouseCoopers Polska będą realizować pierwszą fazę wdrożenia systemu CRM dla Telekomunikacji Polskiej SA. Wdrażana platforma oparta będzie na oprogramowaniu PeopleSoft. Wartość kontraktu wynosi 67 mln zł.

Sofrecom Polska - spółka zależna France Telecom i PricewaterhouseCoopers Polska będą realizować pierwszą fazę wdrożenia systemu CRM dla Telekomunikacji Polskiej SA. Zawarta między stronami umowa zakłada pilotażowe wdrożenie systemu w rejonie poznańskim, gdzie utworzone zostanie centrum kontaktowe obsługujące klientów indywidualnych oraz część klientów biznesowych TP SA. Platforma oparta będzie na oprogramowaniu PeopleSoft 8 CRM. Łączna wartość kontraktów dotyczących pierwszej fazy realizacji systemu wynosi 67 mln zł.

List intencyjny dotyczący współpracy z Sofrecom-PricewaterhouseCoopers zarząd TP SA podpisał już w październiku 2001 r. Od tamtego czasu, rozmowy dotyczące wdrożenia systemu CRM, spółka prowadziła wyłącznie ze zwycięskim konsorcjum.

Zobacz również:

  • Salesforce zainwestuje 500 milionów dolarów w generatywną AI
  • Microsoft zapowiada nową linię małych modeli językowych AI
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200