T-Systems wdroży system CRM w DaimlerChrysler Automotive Polska

Obecnie trwają prace końcowe pierwszej fazy wdrożenia systemu opracowanego przez Great Plains i Siebel Systems.

T-Systems debis IT Services wdroży rozwiązania klasy CRM w DaimlerChrysler Automotive Polska. Będzie to system Great Plains SIEBEL Front Office. Obecnie trwają prace końcowe pierwszej fazy wdrożenia obejmujące m.in. Call Center. Kolejne etapy obejmować będą. moduł automatyzujący procesy i zadania użytkowników i system przeznaczony do zarządzania kontaktami z klientami przez Internet.

System Great Plains Siebel Front Office powstał jako efekt współpracy między firmą Siebel Systems i Great Plains, przejętej ostatnio przez Microsoft. Na początku kwietnia br. polski oddział T-Systems debis IT Services dołączył do grona autoryzowanych partnerów Great Plains Software Polska.

Zobacz również:

T-Systems, należąca do Deutsche Telekom, specjalizuje się w tworzeniu oprogramowania związanego z komercyjnym wykorzystaniem Internetu oraz usługach konsultingowych i wdrożeniach systemów ERP i CRM: R/3, DyNAMICS, SIEBEL. Partnerami firmy są m.in. Intershop, SAP, Oracle i Sun.