T-Systems Polska pomaga PKP Intercity sprzedawać bilety

Teleinformatyczna spółka grupy Deutsche Telekom i PKP Informatyka rozpoczęły wdrażanie systemu wsparcia sprzedaży biletów (RMS) dla PKP Intercity.

Firmy we wrześniu 2014 r. podpisały kontrakt o wartości ponad 8 mln zł. Prace będą realizowane dwuetapowo. W IV kw. 2014 r. system RMS obejmie wsparcie sprzedaży biletów na pociągi Pendolino, a w II kw. 2015 r. usprawniona zostanie sprzedaż biletów na większość pociągów i połączeń PKP Intercity.

System ułatwia zarządzanie sprzedażą, m.in. planowanie i prognozowanie cen biletów dzięki analizie danych historycznych (cel i termin podróży, czas zamówienia, pora roku, dostępność

Zobacz również:

  • Transport i Logistyka rosną dzięki chmurze

miejsc).

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200