T-Mobile ma nową stronę korporacyjną

Odświeżenia doczekała się oficjalna, korporacyjna strona internetowa sieci T-Mobile. Jak wygląda obecnie i co na niej znajdziemy?

T-Mobile ma nową stronę korporacyjną

Nowa strona korporacyjna T-Mobile

Strona została przygotowana przez T-Mobile we współpracy z agencją interaktywną Engine. Firmy pracowały wspólnie nad koncepcją serwisu, wdrożeniem jego nowej wersji oraz jego obsługą. Na nowej stronie korporacyjnej nacisk położono na odświeżoną w pierwszej połowie roku identyfikację wizualną operatora. Zobaczymy więc bardzo dużo „firmowego koloru” magenta i logotypu T-Mobile.

Już na pierwszy rzut oka widać świeży i czytelny układ strony. Podzielono ją na proste w obsłudze panele, z których każdy dotyczy jednego z elementów z życia firmy. Panele te posiadają rotatory pokazujące najważniejsze wiadomości, a na prawej stronie ekranu umieszczono niewielkie kafelki pozwalające przenieść się do konkretnego działu za pomocą jednego kliknięcia. Na samym szczycie znalazła się także belka duplikująca funkcję wymienionych przed chwilą kafelków, choć dodatkowo posiada ona jeszcze wyszukiwarkę treści oraz skrót prowadzący do okna logowania się w swoim koncie użytkownika.

Zobacz również:

  • Telegram chce, aby z jego usługi zaczął korzystać biznes
  • Snowflake Polska świętuje trzecie urodziny

Na głównej stronie umieszczono dział najważniejszych wiadomości, aktualności, doniesienia mediów na temat T-Mobile. Jest tu także dział „T-Mobile TV” zawierający klipy z YouTube, informacje na temat firmy ukazane liczbowo oraz informacje o wydarzeniach sponsorowanych przez operatora. W ostatnim dziale znaleźć można natomiast oferty pracy w T-Mobile.

Firma informuje, że serwis został przygotowany w oparciu o technologię Responsive Web Design, co ma zapewnić jego optymalne działanie na urządzeniach przenośnych.

„$Nowa witryna kładzie akcent na główne wartości marki T-Mobile jakimi są: kompetencje, prostota i innowacje dając nam szerokie możliwości interakcji ze społecznościami, co jest dla nas priorytetowe. Liczę, że każdy znajdzie tu coś dla siebie a przybliżenie obszarów funkcjonowania T-Mobile pozwoli inaczej spojrzeć na zmieniające się dziś z dnia na dzień możliwości świata nowoczesnej i zaawansowanej technologicznie telekomunikacji”$ – tak na temat nowego serwisu wypowiedziała się Małgorzata Rybak-Dowżyk, dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej w T-Mobile Polska, na łamach serwisu Wirtualnemedia.pl

T-Mobile ma nową stronę korporacyjną

Nowa strona korporacyjna T-Mobile

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200