Szybsza likwidacja szkód w PTU

W Polskim Towarzystwie Ubezpieczeń zakończył się kolejny etap wdrożenia rozbudowywanego Systemu Likwidacji Szkód.

Nowe możliwości systemu to konsolidacja danych finansowych, ujednolicenie informacji i zminimalizowanie obiegu dokumentacji papierowej w procesie obsługi klientów. Całkowitej automatyzacji poddany został proces obsługi rezerw i wypłat pieniężnych. Skróci się proces likwidacji szkód, łatwiejsza będzie optymalizacja kosztów postępowania likwidacyjnego. Głównym elementem realizowanego przez zespół Infovide-Matrix projektu było dostosowanie funkcjonalności do nowej strategii biznesowej PTU. Platforma wdrożona została we wszystkich jednostkach organizacyjnych. System będzie stale rozbudowywany. W najbliższym czasie mają zostać wprowadzone mechanizmy walidacji, kontroli kwot i masowe drukowanie dokumentów. Dodana zostanie obsługa rezerw i wypłat w walutach innych niż zł. "Staramy się, żeby atrakcyjna oferta cenowa szła w parze z wygodą i oszczędnością czasu po stronie klientów. Dlatego stawiamy na optymalizację procesów zachodzących w firmie, ułatwiając użytkownikom systemu dostęp do informacji dotyczących historii finansowej obsługiwanej szkody i eliminując obieg dokumentacji papierowej w procesie jej likwidacji. Pozwoli to na wyższą efektywność pracy naszych pracowników, a co za tym idzie, podniesienie jakości likwidacji i zadowolenia naszych klientów" - wyjaśnia Andrzej Gostyński, dyrektor Biura Likwidacji Szkód z Polskiego Towarzystwa Ubezpieczeń SA.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200