Szybciej na Kasprowy?

Polskie Koleje Linowe (PKL), spółka zarządzająca wagonikami wjeżdżającymi na Kasprowy Wierch, Gubałówkę, Butorowy Wierch oraz Górę Parkową i Palenicę, podjęły decyzję o wdrożeniu systemu Impuls BPSC.

Polskie Koleje Linowe (PKL), spółka zarządzająca wagonikami wjeżdżającymi na Kasprowy Wierch, Gubałówkę, Butorowy Wierch oraz Górę Parkową i Palenicę, podjęły decyzję o wdrożeniu systemu Impuls BPSC.

Szybciej na Kasprowy?

Kolejka na Kasprowy Wierch

Dotychczas firma wykorzystywała narzędzia informatyczne zaledwie w wąskim zakresie zadań związanych z księgowością. "Główną troską PKL jest kontrola kosztów działalności" - wyjaśniają przedstawiciele firmy .COM, odpowiedzialnej za wdrożenie. Z punktu widzenia PKL kluczową sprawą jest niezawodny system zarządzający sprzedażą biletów, a także - ze względu na zarządzanie przez Polskie Koleje Linowe dużym majątkiem trwałym - moduł remontów.

PKL skorzystają także z modułów: finansowego, księgowego, kadrowo-płacowego, środków trwałych, gospodarki materiałowej dystrybucji, remontów oraz modułu rezerwacji biletów na potrzeby sprzedaży wejściówek. Aplikacja ta ma przyspieszyć dostęp do informacji o wolnych miejscach, a także ułatwić wprowadzanie rezerwacji na wybrany przejazd i tworzenie list oczekujących.

Nie wiadomo czy nowe systemy informatyczne doprowadzą do zauważalnego zmniejszenia kolejek oczekujących na przejazd, zwłaszcza na Kasprowy Wierch. Wdrożenie narzędzi informatycznych ma jednak - zdaniem przedstawicieli PKL - doprowadzić do lepszej kontroli kosztów, co w przyszłości może ograniczyć podwyżki cen biletów.


TOP 200